Termeni & Condiții

 

VĂ ROG SĂ PLASAȚI COMANDA ÎNAINTE DE 18 DECEMBRIE PENTRU LIVRAREA PENTRU SĂRBĂTORILE DE 25 DECEMBRIE

 

1.       Termeni de comandă și de plată

Atunci când o comandă este plasată în cadrul Serviciului, contractul de vânzare-cumpărare obligatorie dintre Utilizator și Furnizorul de servicii este considerat încheiat atunci când Utilizatorul primește un e-mail de confirmare a comenzii în care se confirmă disponibilitatea, prețul final incluzând transportul și timpul estimat de livrare.

 

Furnizorul de servicii își rezervă dreptul de a respinge orice comandă la discreția sa.

 

Plata ramburs

Plata ramburs se efectueaza integral la livrarea comenzii de catre curier

Transfer bancar (ordin de plata)

Dupa trimiterea comenzii, veti primi toate informatiile necesare care trebuie inscrise pe ordinul de plata. Livrarea comenzii se face doar dupa confirmarea platii. Pentru accelerarea procesului, va rugam sa ne contactati si sa ne trimiteti o copie dupa ordinul de plata.

 

2.       Prețurile produselor

Prețul produsului este prețul afișat pentru elementul existent în pagina Shop la momentul comenzii.

Toate prețurile produselor și taxele de livrare sunt afișate în lei.

Atunci când TVA este aplicabil, se face mențiune expresă în acest sens. În toate celelalte cazuri, TVAul nu este aplicabil.

Vă rugăm să ne contactați pentru a afla informații despre prețuri,  deoarece site-ul nu este întotdeuna exact.

Ambalarea și transportul nu sunt o șiință exactă și pentru că ne dorim o tranzacție corectă pentru ambele părți.

 

3.       Livrare și costul transportului

Taxele de livrare sunt fixe - 30 Ron, pentru comenzi sub 250 Ron.
Transport gratuit prin curier rapid, oriunde in tara, pentru comenzile peste 250 Ron.

 

Timpul de livrare variază de la produs la produs. Timpul de livrare este determinat de disponibilitatea produsului și de destinația comenzii.

Produsul va fi expediat în maxim cinci zile lucrătoare, dar cel mai des, vor fi probabil expediate în două zile.

Furnizorul de servicii nu va fi răspunzător pentru întârzierile în efectuarea sau neîndeplinirea prezentului Acord sau a oricăror obligații care decurg din acesta, care pot fi atribuite în mod direct cauzelor care depășesc controlul sau rezonabil (forță majoră), incluzând, dar fără a se limita la, calamități naturale, incendii, greve, conflicte de muncă, război, acte sau intervenții din partea oricărei autorități guvernamentale, eșecul unui transportator comun, furnizor, hardware, software, browser sau echipament de comunicații sau eșec de rețea, congestie sau disfuncționalitate.

Furnizorul de servicii își rezervă dreptul de a livra diferite produse comandate în același timp separat.

Furnizorul de servicii își asumă răspunderea pentru pierderea și deteriorarea produsului în timpul livrării.

 

4.       Anularea unei comenzi și returnarea produselor

Utilizatorul (cu excepția instituțiilor și a companiilor) are dreptul să solicite în termen de 14 zile de la livrare returnarea sau schimbul unui produs în conformitate cu legislația română privind protecția consumatorului. Politica de returnare nu se referă la produse care sunt modificate în funcție de dorințele clienților (pe comandă).

 

5.       Clientul are dreptul de a returna un produs dacă:

1.  Comanda a fost anulată în conformitate cu termenii și condițiile ceramical.ro, prin notificare transmisă către office@ceramical.ro în termen de 14 zile de la livrare, transmitere confirmată de ceramical.ro. În toate cazurile, se va folosi serviciul de transmitere cu confirmare de primire a e-mailului.

2.         1. Produsul nu a fost utilizat.

3.          2. Produsul este în condiția în care clientul a primit-o și toate părțile produsului sunt incluse în pachet.

4.          3. Produsul a fost reambalat în ambalajul original sau echivalent.

      4. Produsul trebuie returnat imediat după anulare și confirmarea transmisă de ceramical.ro.

      5. La returnarea produselor Utilizatorul va fi responsabil pentru riscul de daune precum și pentru costul transportului.

 

6.       Rambursări

Dacă am trimis din greșeală alt produs decât cel comandat, vom suporta toate costurile de transport inclusiv pentru returnarea coletului, urmând să vă trimitem produsul dorit ulterior recepției returului celui trimis în mod eronat.

 

7.       Grijă la împachetat

Se poate să fim cei mai conservatori ambalatori pe care i-ai intâlnit. Pentru că tot ce facem este unicat, nu am vrea să existe vreo șansă să se spargă la transport, după toată grija pe care i-am acordat-o.

 

8.       Materiale pentru ambalare

Folosesc o combinație de materiale pentru împachetat – carton ondulat, fulgi de polistiren, folie cu bule și folie cu bule recliclată. Îmi ajustez strategia în funcție de tipul, numărul obiectelor sau distanța de transport. De asemenea, adesea refolosesc materiale de ambalaj, în ideea de a fi eco-friendly. Nu este cea mai draguță soluție, dar simt că această este o altă abordare a durabilității.

 

9.   Cadouri

În momentul cumpărării, vă rog să ne spuneți dacă este un cadou, și putem include o notă dacă doriți.

 

10.   Îngrijirea vaselor

Obiectele de ceramică sunt rezistente la apă, dar recomand curățarea manuală a acestora deoarece vasele realizate manual sunt, în mod inerent, mai puțin durabile decât cele industriale.

Se curăță cu apă și cu detergent lichid, fără bureți sau detergenți abrazivi. Preferabil, nu se curăță în mașina de spălat vase, deoarece detergentul poate produce zgârieturi pe suprafețele lucioase.

Cunosc persoane care au pus vasele în cuptorul cu microunde, dar nu este recomandat, mai ales în cazul vaselor decorative.

Vasele sunt arse la temperaturi înalte, pentru a se vitrifica structura obiectului și a-l face cât mai durabil. Cu toate acestea, trebuie avută în vedere manipularea cu atenție a celor lucrate cu anumite tehnici și marcate ca fiind ceva mai fragile.

 

11.   Modificări ale serviciului și ale prezentului Acord

Furnizorul de servicii își rezervă dreptul de a modifică în orice moment Serviciile, politicile și prezentul Acord de utilizare.

 

12.   Jurisdicția și soluționarea litigiilor. Limitarea de răspundere

Acest acord de utilizare va fi interpretat și aplicat în toate privințele, în conformitate cu legile române. Orice litigiu se soluționează în principal prin negocieri, respectiv de către instanțele române. În toate cazurile, daunele suportate vor fi în limita preţului achitat.